Verzenden
Levering van ACD producten
Zonder montage
1.1 Levering
- De transporteur neemt enkele dagen voor levering contact met u op om een leveringsdatum, in onderling oerleg, af te spreken.
- Het leveringsadres dient toegankelijk te zijn voor zwaar verkeer (maximum afmetingen vrachtwagen B2m50/H4m10/L16.70m voorzien van laad/losklep
- Indien het leveringsadres moeilijk bereikbaar is, dient dit bij de bestelling van de kas gemeld te worden, dan kunnen wij leveren met een kleine vrachtwagen B2m70/H4m20/lengte van 11m voorzien van laad/losklep. We hebben geen kleinere wagens ter beschikking.
- De dozen met het frame van de kas worden manueel gelost. De glaskist wordt gelost met een transpallet.
- De goederen worden standaard geleverd op de stoep.
- Zorg steeds dat er iemand aanwezig is op het moment van de levering, zodat die hulp kan voorzien bij het lossen van de kas/tuinkamer/serre (doos/glaskist?
- De verpakking wordt niet teruggenomen.
Indien aan deze voorwaarden niet wordt voldaan, worden alle extra kosten doorgerekend aan de klant.
1.2 Opslag van de Kas/Tuinkamer/Serré
Het is noodzakelijk dat de dozen met het frame en de glaskist, in afwachting van de opbouw, droog en beschut bewaard worden. Als de verpakking blootgesteld wordt aan regen en veel zon kan dit onherstelbare schade berokkenen aan de kas (ruiten kunnen aan elkaar kleven, vlekken op het glas, lijmresten...)
1.3 Afmetingen en gewicht van de actiemodellen:
Vraag naar meer informatie over de afmetingen & het gewicht van dozen en glaskist.
1.4 Schade of foutieve onderdelen bij levering:
- De goederen, ook al zijn ze beschadigd, moeten altijd in ontvangst worden genomen. Onze dienst na verkoop helpt u zo snel mogelijk verder.
- Zichtbare schade aan de verpakking en/of de goederen moeten onmiddelijk en gedetailleerd op de afzendnota van de transporteur genoteerd worden. Noteer dus niet enkel ''Onder voorbehoud van telling en staat'', maar concreter, voorbeeld: '' we zien gebroken ramen in de glaskist''. Contacteer daarna onze dienst na verkoop via schriftelijke melding.
- Onzichtbare schade of een niet-conforme levering meldt u zo snel mogelijk (max 2 maanden) aan onze dienst na verkoop via schriftelijke melding. Mail naar info@tuinkasonline.nl of aftersales@acd.eu.
- U stuurt ons de volgende zaken voor een vlotte afhandeling: '' Duidelijke omschrijving van de fout (gebruik u handleiding of glasplan en duid aan)'' ; '' Aankoopbewijs'' ; Foto's in geval van schade of afwijkend product
1.5 Tips voor de opbouw van u Kas, Tuinkamer,
- Het is belangrijk om alle instructies van de handleiding te volgen
- Zorg ervoor dat het terrein voor aanvang van de opbouw vlak is en vrij van obstakels.
- Volgende materialen zijn handig: zuignap voor glas, handschoenen, schroevendraaier,..
- Voor de plaatsing van de kas op volle grond voorziet men best +/- 12kg beton per grondanker (1/2 zak beton)
- Monteer de kas stap voor stap volgens de chronologie van de handleiding.
- Indien de kas op een betonfundering geplaatst wordt kunnen L-vormige profielen, pluggen en vijzen meegelevrd worden voor de verankering. Dit dient bij de bestelling te worden vermeld.
- Vergeet niet om uw verzekering in te lichten van de aankoop van uw kas.
- Filmpjes: Bekijk onze website voor montagefilmpjes.